Το ΝΠΔΔ Πολιτισμού, Περιβάλλοντος & Λειτουργίας Παιδικών Βρεφονηπιακών Σταθμών Δήμου Ωρωπού σας προσκαλεί σε ένα ταξίδι "Γεύσεων μέσα από την Παράδοση του Τόπου μας" στις 8 Αυγούστου 2015

Το Νομικό πρόσωπο του Δήμου Ωρωπου σας προσκαλει σε ένα ταξίδι γεύσεων από τοπικούς συλλόγους του Δήμου μας με τη συμμετοχή ερασιτεχνικών συγκροτημάτων των σχολείων μας, Ωρωπού-Καπανδριτίου. Η παρουσία σας θα μας χαροποιήσει ιδιαιτέρως, γιατί και οι σύλλογοι και οι μαθητές έχουν ανάγκη τη στήριξη όλων μας.

Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος ΤΟΛΙΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

Για να δείτε την πρόσκληση κάντε κλικ εδώ