Το Νομικό πρόσωπο του Δήμου Ωρωπου σας προσκαλει σε ένα ταξίδι γεύσεων από τοπικούς συλλόγους του Δήμου μας με τη συμμετοχή ερασιτεχνικών συγκροτημάτων των σχολείων μας, Ωρωπού-Καπανδριτίου. Η παρουσία σας θα μας χαροποιήσει ιδιαιτέρως, γιατί και οι σύλλογοι και οι μαθητές έχουν ανάγκη τη στήριξη όλων μας.
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος ΤΟΛΙΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Για να δείτε την πρόσκληση κάντε κλικ εδώ