Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
ΔΗΜΟΣ ΩΡΩΠΟΥ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ
Λόγω αναβάθμισης στο κεντρικό δίκτυο ύδρευσης του Δήμου Ωρωπού, παρακαλούμε όπως μειώσετε την κατανάλωση νερού για να υπάρχει απόθεμα, διότι αύριο, θα σημειωθεί διακοπή υδροδότησης στις περιοχές : Xωριό Ωρωπός, Συκάμινο, Πευκιάς, Χαλκούτσι.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ
ΤΖΕΒΕΛΕΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ