Πρόσκληση του Πολ.Συλλόγου Ν.Παλατίων & της ΚΕΔΩ στην ομιλία με θέμα: «ΥΓΕΙΑ τον 21ο ΑΙΩΝΑ" στις 19 Μαίου 2015 και ώρα 19:00 στο χώρο του συλλόγου Γ.Γεννηματά 10 στα Ν.Παλάτια