Το Νομικό πρόσωπο του Δήμου Ωρωπού Πολιτισμού και Περιβάλλοντος, με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος, στις 5 Ιουνίου, καλεί τους μαθητές να συμμετάσχουν σε αυτό το πρόγραμμα με ιδέες και τις προτάσεις τους.
Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση και η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης, ώστε να συμβάλλουν στην προσπάθεια αναβάθμισης του σχολικού και αστικού περιβάλλοντος
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς θα καταγράψουν τα προβλήματα που υποβαθμίζουν το σχολείο και τη γειτονιά τους, καταθέτοντας προτάσεις και λύσεις για την αναβάθμιση αυτών ,έως τις 20/05/2015.
Αξιολογώντας τις προτάσεις ,το Νομικό Πρόσωπο θα προσπαθήσει να τις υλοποιήσει , επιβραβεύοντάς τους έτσι για την προσπάθειά τους, τη θέλησή τους, και το χρόνο που αφιέρωσαν, με σκοπό έναν καλύτερο, ομορφότερο, εμπνευσμένο από τους ιδίους τους μαθητές, περιβάλλοντα χώρο.