Με πρωτοβουλία της Υφυπουργού Υγείας κ. Κατερίνας Παπακώστα-Σιδηροπούλου, ξεκινάει τον Νοέμβριο 2014 Πρόγραμμα Δωρεάν Εξέτασης Μαστού σε δομές υγείας της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας Αττικής. Στο Πρόγραμμα θα συμμετέχουν τα Νοσοκομεία ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ και ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕΙΟ, καθώς και η Μονάδα Υγείας (ΠΕΔΥ) Αμαρουσίου.
Για να δείτε την ανακοίνωση κάντε κλικ εδώ